Колумбийски ресторант превърна хамбургера от артикул за бързо хранене в луксозно ястие. Собствениците на заведението в Богота предлагат на клиентите си сандвичите, обвити в 24-каратово златно фолио, съобщава вестник „Саут Чайна Морнинг Стар“.
С този свой меркетингов ход ресторантьорите се опитват да оцелеят от кризата в сектора, породена от COVIД-19 и засега имат успех в сравнение със своите конкуренти.
„Златният“ бургер се радва на голям интерес въпреки цената от 59 американски долара. За сравнение обикновен бургер в същата верига струва 11 долара.
"Позлатяването на сандвича обаче хич не е лесна работа, тъй като фолиото е изключително тънко и се разкъсва при най-лекия допир, което затруднява поставянето му", обяснява пред вестника главният готвач на заведението Мария Паула.
Колумбия беше изключително силно засегната от пандемията, като броят на заразените достигна близо 1,5 милиона души. Карантината в страната продължи от март до август, а сега въпреки че правителството разхлабва някои от мерките, много бизнеси се възстановяват много трудно и секторът на заведенията е един от тях.