Трети ден Суецкият канал остава блокиран заради заседналия контейнеровоз “Евър Гивън”. Въпреки помощта на няколко влекача с голяма мощност, тежка техника на сушата и участието на международни екипи, прогрес още няма. Дневните загуби заради блокадата се оценяват на около 9,5 млрд. долара или около 400 млн. долара на час - истински куршум за световната търговия.

Преди да навлезе в Суецкия канал, да попадне на лошо време и да заседне между двата бряга, корабът следва необичаен курс. 

Снимка: Reuters

Международната компания за анализи, информация и решения “Весъл Файндър” публикува видео симулация с движението на контейнеровоза, което, след няколко завъртания, ясно очертава (ако простите курсива) гигантски полов орган.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Към момент не е ясно дали става дума за случайност, или е в ход преднамерена провокация в особено големи размери. Най-вероятно капитанът на кораба след края на сложната операция дълго време няма да може да мисли за курорт.

Снимка: Reuters

Начело на един от отделите в компанията е и българинът Михаил Митев. Пред “Вайс” той беше категоричен - курсът е този: “Няма място за конспирации или фалшиви данни.”

Интернет не се впечатли

“Около 10 процента от световната търговия спря за 2 дни, защото търговски кораб нарисува голям п*нис в Червено море, след това заседна в Суецкия канал”, пише един от потребителите в “Туитър”. 

“Наречете ме поддръжник на конспирациите, но няма как заседналият кораб в Суецкия канал да е нарисувал голям п*нис и дупе “по погрешка”, твърди друг. 

“За всички, които твърдят, че размерът няма значение…”, коментират иронично трети.