Терминът „грекзит” стана популярен покрай финансовата криза в Гърция и възможните варианти за развръзка на ситуацията. Терминът беше измислен от икономиста на Ситигруп Уилям Буитър и буквално означава „гръцко излизане” или излизане на Гърция от еврозоната.
Съществува обаче един неочакван проблем - от 2011 г. „Грекзит” е името на индийска компания, предаде БТА.
В последните месеци компанията на Нитеш Нанди придоби голяма популярност покрай името си. Много често при търсене в Гугъл се прави връзка сайтът на индийската компания излиза като свързан с темата отговор. Въпреки това, няма никаква зависимост.
Индийската компания „Грекзит” работи в областта на информационните технологии. Парадоксалното в ситуацията е, че името на компанията индийската компания означава „сплотяване на колектива”, докато днес „Грекзит” се използва като понятие, за потенциалното разцепление на еврозоната.
Собственика на фирмата Нитеш Нанди обмисля да я преименува, защото понятието „Грекзит” има негативен смисъл и предизвиква негативни асоциации.
Миналата година компания, създала приложение за плащане през телефона, се преименува от „Изида” на „Софткард”, защото на английски името Изида (ISIS) съвпада със съкращението на „Ислямска държава в Ирак и Леванта”. Това е названието, с което групировката „Ислямска държава” е най-популярна в англоезичните медии.