Технологичният гигант „Фейсбук“ отстрани проблемите, предизвикали второто прекъсване на работата ѝ тази седмица и се извини на потребителите, предадоха световните агенции.
Снощи „Фейсбук“, „Месинджър“ и „Инстаграм“ отново станаха недостъпни за потребителите в някои части на света. От компанията заявиха, че сривът е бил причинен от "грешна конфигурация" на рутерите.
„Поднасяме искрените си извинения, ако през последните няколко часа не сте имали достъп до нашите социални мрежи. Отстранихме проблема и още веднъж благодарим за търпението ви тази седмица“, се казва в съобщението на „Фейбсук“.
Данните за проблеми със социалните мрежи започнаха да се появяват след 21 ч. в петък. Потребители в САЩ и Европа изразиха недоволство от работата на сайта и на мобилното приложение. Броени минути след първите съобщения за прекъсванията на работата на „Фейсбук“ са били получени и съобщения за проблеми с „Инстаграм“.
В понеделник „Фейсбук“, „Месинджър“, „Инстаграм“ и „Уотсъп“ бяха недостъпни в продължение на часове в много части на света.