В Нов български университет се проведе десетото юбилейно издание на студентското състезание "Рекламна академия". То бе под мотото "Практиката е най-добрият учител".

Събитието се проведе от 13 до 17 февруари и е тристранен проект на университета, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.

"Рекламна академия" е иновативен формат, фокусиран върху тясната връзка между висшето образование и бизнеса.

С награждаване на пет студентски отбора завърши 10-ото юбилейно издание на "Рекламна академия" 2023.

По време на Академията студентите реализираха проекти от областта на рекламната комуникация. Ментори на младите таланти са доказани експерти представители на компании-рекламодатели и на комуникационни агенции в България.

"Това е малко по-особено състезание, тъй като в него всеки печели. Има отбор на първо място, но всеки един студент си тръгва с нещо ново, което е научил", каза заместник-ректорът по учебната дейност в НБУ доц. д-р Кристиян Постаджиян.

"Да станеш добър рекламист е изключително трудно. Изисква се доста време и опит", каза студентът в бакалавърска програма "Реклама" Ива Дянкова, която е част от печелившия отбор в сектор "Лекарства без рецепта".

bTV Media Group и bTV Radio Group са медиен партньор на инициативата.