За студ в новите електробуси в градския транспорт на София сигнализират зрители на bTV.

Причината е, че батериите на модерните превозни средства не стигат, за да работи парното.

Пътник, който използва автобус №74 всеки ден, твърди, че откакто са електрически, в салона е студено.

Водачът шофира със зимна шапка, дебело яке и ръкавици.

Eкипът ни измери температурата в салона – оказа се, че вътре е 6°.

Шофьорите споделят, че по линия №60 в електобусите е още по-студено.

„Това е така, защото по различни причини се забави изграждането на една от зарядните станции“, обяви инж. Евгений Ганчев, директор на "Столичен електротранспорт" ЕАД.

Електрическите автобуси в София се задвижват от бързозарядни кондензатори.

Зареждат се на последните спирки за 7-8 минути и могат да изминат 20 км с един заряд.

По думите му до два месеца зарядните станции ще бъдат пуснати.

„Тези електробуси имат пробег 20 км, но са пуснати по линия, които е 25 км“, обяви общинският съветник Борис Бонев и показа снимка от 6 януари на закъсал електробус, теглен от дизелов камион.

Около и малко над 1 млн. лв. струва един електрически автобус. 10 града в България са закупили или са в процедура по закупуване на електрически автобуси.

Гледайте повече във видеото!

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement