„Добавяне на повече минути е промяна в тарифния план, а не „непоискана услуга“. В този казус непоискана услуга не може да има, тъй като става въпрос за действащ договор. Непоискана услуга може да има, ако сте си спрели парното пък ви пратят сметка и ви кажат - Ние ви доставихме топлоенергия до входа на апартамента.“
Така коментира казуса с повишаване на цените на мобилни услуги и последвалата дискусия за нелоялна търговска практика Димитър Маргаритов, който е бивш председател на Комисията за защита на потребителите.
Той уточни и че при подобна смяна на тарифния план на потребителя се оставя възможност предсрочно да се откаже от договора си.
„При промяна на параметрите на тарифните планове, т.е., когато ви се казва утре тарифния план ще бъде с такива параметри, толкова ще струва, такъв обем услуги ще включва и вие имате право да прекратите този договор - това не ви устройва, така че в случая по-скоро не бих казал, че е непоискана услуга“, уточни Маргаритов.
Вижте още от какво да се пазим при коледното пазаруване - във видеото.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK