„Гласът на България” и радио N-JOY се обединяват за една кауза – обновяването на Националния студентски дом в София.
„Макар и отвън да изглежда добре, отвътре положението въобще не е такова”, разказа радио водещата Деси Райчева.
Тази година bTV Media Group ще дари приходите от есемес гласуването по време на живите концерти на „Гласът на България” в подкрепа на кампанията за възстановяването на опожарените сцени на „Националния студентски дом” и за възобновяването на творческата дейност там.
Медийната група насочва обществения интерес към една от най-знаковите сгради за младите хора в България със специални видеоклипове, заснети със съдействието на радио N-JOY.
Сградата с голямо културно значение се превърна в трибуна за изпълненията на 12-те финалисти, които изпяха хитове на треньорите си в атмосферата на историческата сграда в сърцето на София.
Живите концерти в „Гласът на България” започват на 25 май.