Денина Мартин и Мари Константин са едни от известните български инфлуенсъри. Каква точно е работата на създателите на нови тенденции и дали инфлуенсърството е професия те споделят като гости в седмична рубрика на Зейнеб Маджурова в „Тази сутрин“.    

"Да, това е професия. Според мен доста добре развиваща се", твърди Мари Константин. 

Според Денина Мартин инфлуенсърството в България е започнало да се обособява от 2017 г. В последните 1-2 г. нещата според нея се случват по-интензивно и на хората, които се занимават с това, се гледа доста по-сериозно. 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Нейното първото платено партньорство се случва през 2015 г. 

"Първият ми хонорар беше 100 лв. Не бях с идеята да монетизирам това нещо, то беше просто хоби. Трудно ми е да определя кога усетих, че вече имам влияние над последователите си. Може би, когато реших да създам свой собствен бранд. Тогава осъзнах, че има хора, които харесват това, което правя", споделя тя. 

И двете признават, че освен сериозната работа са им се случвали и гафове. Надяват се на това занимание да се гледа все по-сериозно, а според Денина след 5 г. сигурно ще се появяват с холограми.  

В световен план футболистът Роналдо оглавява топ 5 на класацията за най-скъпоплатени инфлуенсъри. За рекламна публикация той взима приблизително 1,6 милиона долара.