Българите наистина не са се уморили от избори, те могат да гласуват много пъти. Магията за това за кого да гласуваме я няма, заяви журналистът Константин Вълков в предаването “Лице в лице”. 

Той обясни, че българинът като всеки един друг човек всеки ден избира нещо, което му е интересно. 

“Наистина липсва тема на предизборната кампания и това е много тягостно. Това е и причината за ниската избирателна активност, и за липсата на гражданска позиция”, смята Вълков. 

Той подчерта, че първоначално Северна Македония, а след това и мигрантския поток са били важни теми, но след това са отпаднали. 

Според него сега ще се използва темата за газа и инфлацията. 

“Темите на 10-те първи партии могат да се разделят на три или четири. Голяма част от тях са - всички са маски или доматите преди бяха по-вкусни. Третата част е за какво трябва да им гласуваме на тези”, каза Вълков. 

Той подчерта, че ако се пусне предизборната кампания от миналата година, то никой няма да разбере. 

“Основната тема е къде искаме да бъдем след пет години. Къде ще да нашите деца, къде да гледам към потурите и народните танци, или към олимпийците, които печелят медали”, заяви журналистът Сибина Григорова. 

Според нея през последните две години се наблюдава завръщането на държавата. “Преди това живеехме в едни богати икономически времена в Европа, в които държавата трябваше само да не ни пречи и да събира колкото се може по-малко данъци, но изведнъж дойде пандемията и войната”, добави Григорова. 

Кои са важните въпроси да се зададат по време на предизборната кампания - Гледайте повече във видеото.