Вече са известни експертите, които ще оценяват най-ефективните комуникационни кампании през тази така различна за бизнеса година. Както досега, то се състои от представители на рекламодатели, комуникационни агенции, медии, агенции за изследвания на пазара и независими експерти. А опитът на познатите лица с дългогодишна история в селектирането на „златните” заявки ще бъде допълнен от свежия поглед на най-новите членове на журито, за да бъдат достойно отличени кампаниите, които наистина блестят.

Наградите Effie България 2020 се организират от БАКА, съвместно с McCann Sofia и изключителната подкрепа на bTV Media Group - платинен спонсор, и на Санофи България – златен спонсор.

 

За поредна година част от журито е Десислава Проева, директор „Продажби“ на bTV Media Group.

„Успешните кампании са мащабни и дръзки - и като стратегия, и като тактическо изпълнение и креативност, но най-вече като правилно зададен пулс на всяко едно от тези звена. Всяка успешна кампания носи собствен заряд и блясък, но със сигурност задава тенденциите и докосва хората. Със силата на всичко, което стои зад бранда ни и доверието към нашето съдържание, ние в bTV Media Group имаме привилегията да даваме енергията в медия микса и много лесно да надграждаме кампаниите на нашите партньори, като засилваме именно този емоционален заряд, който води до „златните“ резултати. В последните години виждаме нагледно как допринасят новите технологии и обогатените възможности за таргетиране в дигитална среда, вариантите за надграждането на асоциациите през радио каналите ни и запомнящите се бранд интеграции дълбоко в съдържанието, за да имаме най-успешната формула за достигане до сърцето и съзнанието на българите”, коментира тя.

Вижте пълния състав на журито и посланията на специалистите тук >>

Очаквайте номинациите в началото на следващата година, а голямата церемония по награждаване – на 28 януари 2021 г.

bTV Media Group пожелава успех и вдъхновение на всички участници!

Конкурсът Effie® Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.