Динамиката в ритейл сектора и електронната търговия е толкова голяма, че най-сигурният начин да загубиш позиции, е да седиш и да не правиш нищо.
Състезанието се води не само на фронта на новите технологии и потребителското преживяване, но и на нива като социална отговорност и каузи за климата.
Новата ера на пазаруване ще бъде централна тема на 16-тото издание на форума Ecommerce and Retail Summit на Капитал. Събитието ще се проведе на 11. ноември в хибриден формат и отново ще събере анализатори, собственици на компании и изпълнителни директори на водещи търговски вериги, визионери, специалисти по ритейл и маркетинг и партньори, които да споделят своите практики да представят ключови решения за сектора.
Регистрираните участници ще могат да посетят два уъркшопа - за eCommerce UX/UI и SEO, в които Гео Линков от Studio X и Никола Минков от Serpact ще анализират подавани от участниците сайтове и ще дават насоки за възможни подобрения. Уъркшоповете се организират в партньорство с маркетинговата агнеция Xplora.
Акценти в програмата
Програмата на събитието е организирана в пет тематични сесии. Първата от тях е посветена на тенденциите, които ще определят посоката на индустрията. Сред лекторите тук е основателят и изпълнителен директор на канадската компания The Adelman Group, Дейвид Аделман. Групата консултира редица ритейлъри в подобряване на потребителското преживяване. За втора поредна година участие в събитието ще вземе и управляващият директор на Ecommerce Foundation Йорий Абрахам.
Втората сесия е посветена на технологиите и иновациите, които определят бъдещето. Като неизменна част от тях плащанията са представени в програмата през лекции на мениджъра на Visa за България Красимира Райчева и старшият вицепрезидент на TBI Bank Панайот Иванов, а повече за предимствата на модела Buy now, pay later зрителите ще научат от управителя на NewPay Ивайло Иванов.
Третата важна тема в конференцията е устойчивото развитие в ритейла. Тя ще бъде във фокуса на дискусия, в която участие ще вземат изпълнителните директори на най-големите търговски вериги на българския пазар. Сред тях са Милена Драгийска от Lidl, Светослав Гаврилов от Фантастико, финансовият директор на Kaufland Иван Георгиев и Цонка Иванова - Терзиева, член на борда на dm България. Дискусията се модерира от Доника Ризова, директор Комуникации в Сдружението за модерна търговия.
А възможно ли е да продаваш непознати аромати онлайн? Какво е бъдещето на моловете и как преминават те през COVID-19 кризата? Как лидерът в доставките Еконт се превръща в компания, която подкрепя и логистично онлайн магазините? Отговорите на тези въпроси ще научим в рамките на четвъртата сесия на конференцията, която е посветена на новите бизнес модели в ритейла.
В петата част ще чуем две интересни дискусии. Едната е за текущите предизвикателства във веригата на доставки, а във втората собственикът и изпълнителен директор на Фикосота Красен Кюркчиев, съоснователят на Хармоника Любомир Ноков и генералният мениджър на KIA България Храбрин Иванчев ще коментират тенденциите на изминалата 2021 г. и ще направят своите прогнози за 2022 г.
Какво още
За първи път българската аудитория ще може да се срещне с вицепрезидента с ресор Global Store technology Strategy на Domino’s Pizza Майк Дейвис. Той ще разкаже как компанията се развива от място за продажби на пица до технологичен лидер, който задава тона в доставките на храна. От лекцията ще научим още кои са последните проекти на Domino’s Pizza в роботизацията и работят ли успешно безпилотните доставки.
Основателят на консултантската компания BRIGHT Ангел Кънчев ще говори за изкуствения интелект и как той трансформира логистичните процеси на Еконт.
Гост-лектор на събитието е и Дениел Вайнс, един от вицепрезидентите на FedEx Express Europe. Фокус на неговата презентация са новостите в Last-Mile Delivery.
А за това как технологиите подпомагат потребителското преживяване ще разкаже управляващият директор на с SAP Bulgaria Радомир Миланов.
Повече за програмата може да видите тук, а билети за събитието да закупите от тук.