Kaufland България предлага прясно месо, месни продукти и колбаси, произведени в общо 21 региона на страната при спазване на строга и прозрачна процедура по проверка и контрол на качеството. Лидерът в модерната търговия у нас има целенасочена политика за подкрепа на българското производство, като успоредно с това изпълнява и поетите към клиентите ангажименти за предоставяне на качествена и свежа продукция.

За да гарантира качеството на продукцията, Kaufland България налага строги и прозрачни механизми за проверка и многостепенен вътрешен и външен контрол на качеството, който се извършва на всяка точка по пътя на месните продукти от производителя до крайния клиент. Четири пъти годишно се извършват и лабораторни анализи и тестове в акредитирана българска лаборатория.

Снимка: Kaufland

В допълнение собствената марка прясно месо „Шеф Месар“ на търговската верига е с гарантирано качество от TÜV Nоrd Бългaрия. 19-те прoдуктa oт acoртимeнтa нa „Шeф Мecaр“ нocят върху oпaкoвкaтa си знaк „Кoнтрoлирaнo кaчecтвo при прoизвoдитeля“, след уcпeшнo прeминaти мнoгoкрaтни и зaдълбoчeни, oтчacти и нeoбявeни прoвeрки и лaбoрaтoрни изcлeдвaния нa прoдукциятa. Нeзaвиcимият инcтитут зa ceртификaция TÜV Nоrd кoнтрoлирa вcички дocтaвчици нa мaркaтa и гaрaнтирa кaчecтвeнoтo прoизвoдcтвo.

Снимка: Kaufland

Отвъд това търговската верига преминава и независим външен одит за норми и вътрешни изисквания за работа със свежи храни, осъществен от световни лидери в проверката, верификацията, тестването и сертифицирането.

Търговската верига изисква производителите на месо и колбаси да имат внедрена задължителната според българското законодателство система HACCP за осигуряване безопасността на храните при производство и дистрибуция.

Kaufland въвежда и допълнителни изисквания към партньорите, с които работи – за да предлагат своята продукция на щандовете на хипермаркетите, те трябва да са сертифицирани и по международните продуктови стандарти за безопасност на храните BRC и IFS, както и по ISO FSSC 22000.

Kaufland България надгражда мерките за сигурност и с прецизен контрол на качеството на точката на прием на месо и месни продукти в своя централен склад, както и при прием във всеки хипермаркет.

72% от общото количество месо и месни продукти в Kaufland са българско производство. За да удовлетвори търсенето от страна на клиентите на родни продукти и в подкрепа на местното производство, Kaufland предлага български колбаси на производители от 12 региона в страната, като Пловдив, Велико Търново, София, Благоевград и Хасково. Производители от 9 региона снабдяват хипермаркетите с прясно българско месо.

Най-голям е броят им в Хасково и Стара Загора, като картата допълват още Варна, Велико Търново, Габрово, Монтана, Ловеч, Разград и Пловдив.

Kaufland предлага и продукцията на общо 21 семейни ферми и малки мандри у нас в специално обособени фермерски щандове в рамките на хипермаркетите си в София, Пловдив, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Русе и Ямбол.

Тази година Kaufland България задълбочи още повече партньорството си с родните производители, като лансира своята първа линия продукти родно производство „Брей!“, която отчете огромен интерес към колбасите и пресните месни продукти. В рамките само на месец от първото им излагане на регалите, бяха продадени общо над 100 000 артикула от категорията - Горнооряховски суджук със защитено географско указание, направен по традиционна рецепта, филе „Елена“ и панагюрска луканка с традиционно специфичен характер и др. Всички месни продукти от марката „Брей!“ са произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив.

 

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.