По време на рекламния фестивал “BalCannes”, който представляваше част от Уикенд Медия Фестивал, провеждан всяка година в Ровин, Хърватия, Агенция МакКан – Белград беше обявена за най-добрата агенция в региона. Решението бе взето от специализирания портал за реклама Медия Маркетинг и беше единодушно подкрепено от журито на БалКанс, което се състоя от специализирани медийни представители от Сърбия, Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина и Македония.
„Благодарение на креативността на нашите млади специалисти, както и на качеството на работата и услугите, които допринесоха за търговския успех на клиентите ни, МакКан – Белград още веднъж доказа причината, поради която ние сме едни от най-успешните агенции, което ме прави изключително горд. Тази награда е завет за нашата визия да бъдем предпочитания партньор за комуникации за всички наши партньори, независимо дали те са местни, регионални или международни компании“, коментира Сърджан Шапер, основателя на I & F McCann Груп, като част от която МакКан Белград оперира на пазара.
Тази година “BalCannes” получи рекордните 148 регистрации от 57 агенции, разпределени в шест страни от региона. На финалната селекция от топ 25 регионални кампании, МакКан – Белград се представи с три номинации, което представлява лимит за всяка агенция. Трите печеливши кампании съответно бяха: “ Такси Драма“, реализирана от Югославския Драматичен Театър ¬( ЮДТ); продължението на кампания "Mоже” на клиент Райфайзен Банк; „Белите дробове на града", което криейтив екипът на МакКан Белград концептуализира и изпълни за MK Mountain Resort.
Представителствата на агенция Маккан в Белград, Скопие, Подгорица и Сараево, образуващи заедно I & F McCann Груп, участваха на фестивала с общо 14 проекта само за тази година. Заедно с трите кампании на МакКан Белград , финалист беше и кампанията "Скопие", изготвена от МакКан Скопие, реализирана за Пивоварна Скопие.
Кампанията "Taкси Драма" спечели наградата на SoMoBorac, с която Уикенд Медия Фестивал награждава най-добрите кампании в областта на дигиталните и социални медии.
"Ние сме изключително доволни да получим двете награди, първата за най-успешна агенция на годината, а втората за вайръл кампания на годината с "Taxi Драма". В ежедневната си работа срещаме множество предизвикателства, което изисква от нас постоянно да се развиваме и подобряваме своята работа. За всички нас признанието от бранша е важен показател, доказващ успеха ни, което ни помага и вдъхновява да даваме най-доброто от това, на което сме способни", твърди Оливера Перкович, управляващ директор на агенция МакКан Белград.
Уикенд Медия Фестивал, който се проведе за седми път в хърватския курортен град Ровин, събира заети в сектора на комуникациите от целия регион. Присъстващите агенции, медии и рекламодатели напълно оправдават името му като най-мащабното маркетингово събитие на годината.
I & F McCann Група е една от водещите комуникационни мрежи в югоизточна Европа, която работи успешно в осем страни: Сърбия, Македония, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Албания, Хърватска, Словения и България.
На международни, регионални и локални клиенти предоставя най-качествени стратегически и креативни решения за развитието на брандовете, чрез всички комуникационни канали.
Агенциите, които съставляват I & F McCann Груп са част от McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com) , която е една от най-големите международни мрежи, работещи в повече от 120 страни в целия свят и с традиция от 111 години като част от ”Interpublic Group( IPG)” (www.interpublic.com), както и най-старата американска международна комуникационна корпорация със седалище в Ню Йорк.
Съдържание от партньори