Kaufland България официално откри модернизираните хипермаркети в ж.к. "Витоша" и ж.к. "Хаджи Димитър" в София. В реновацията на всеки от обектите си компанията вложи 2,5 млн. лв. Това е част от политиката на Kaufland България у нас да предостави на своите клиенти асортимент и технологии по последните тенденции в модерната търговия. Само за изминалата година компанията инвестира в модернизации на свои хипермаркети близо 16 млн. лв.
Във всеки от търговските обекти в София е изградена изцяло нова регална и навигационна система по международен стандарт, специално създадена за улеснение на потребителите – посредством насочващи табели, цветова концепция и надписи по стените те могат да достигнат до желаните от тях продуктови секции на хипермаркета. Благодарение на реновациите асортиментът на двата филиала е обогатен средно с 900 артикула.
В двата хипермаркета на Kaufland България се инсталира и последно поколение LED осветление, благодарение на което използваната електроенергия за осветление се намалява с около 30%. Поставените енергийно ефективни технологии са в унисон с последователната политика на компанията за грижа към природата и целта й за намаляване на въглеродния отпечатък до минимум.
Ж.к. "Хаджи Димитър": нова пекарна, витрина с обслужване и зона за наематели
Обектът в ж.к. "Хаджи Димитър" се оборудва с нова пекарна, витрина с обслужване и обновена зона с наематели. В унисон с действията на Kaufland България по посока подкрепата на българските производители, компанията обособи в хипермаркета си и фермерски щанд. Чрез него веригата ще предлага 30 нови висококачествени български продукти на своите клиенти.
Като отчита нуждите на клиентите в обекта, Kaufland България въвежда и т.нар. „To Go“ витрина. Тя предлага качествени и свежи пакетирани храни и напитки, удобни за консумация в забързаното ежедневие. Допълнително е реновирана зоната с наематели и е открит нов обект на ядки "Торнадо".
ж.к. Витоша: модернизация и първият обект на Pizza Lab в Kaufland България
В хипермаркета в ж.к. "Витоша" официално отвори врати първият обект на Pizza Lab под покрива на Kaufland България. Той е в резултат от сключването на партньорство между двете компании и последователните стъпки на търговската верига да бъде не просто хипермаркет, а да предоставя множество възможности на своите клиенти като част от концепцията One Stop Shopping. Това е 13-ти обект на пицарията в страната.
Сред изцяло реновираните зони с наематели в хипермаркета в ж.к. Витоша са суши обектът като част от Shop-in-Shop концепцията, оптиката, магазинът за телекомуникационни услуги, аптеката, обектът за тютюневи изделия, преса и лотария.