Heineken стимулира изобретателността и новите преживявания. С последната се за момента кампания брандът награди шестима късметлии с билета за финала на Шампионската лига, който ще се играе в Лондон тази събота, 25 май. В "Пътят към финала" се състезаваха стотици участници, които трябваше да реагират на момента, да оставят всекидневните си задачи в делничния следобед и да се впуснат в изцяло ново преживяване по следите на една Wi-Fi мрежа и едно лондонско такси. Денят и часът на старта бяха тайна за всички, което направи предизвикателството още по-вълнуващо.

С това се слага началото на различен подход в кампаниите на Heineken

Наградите, раздавани на случаен принцип, остават завинаги в миналото. Тъй като брандът поставя в центъра изключителните преживявания и приключенския дух, той подкрепя хората, които са готови да излязат от зоната си на комфорт и да последват мечтата си, а не да оставят всичко в ръцете на късмета. Затова и наградите са толкова големи, колкото е необходимо, за да се превърнат в незабравими.

Новият подход се вижда много ясно и в начина на раздаване на наградите

в „Пътят към финала“, където участниците трябва да изоставят обикновените си всекидневни задължения и да се впуснат в приключение с невероятен финал – а именно - билет за Уембли и цял уикенд в Лондон.

Това обаче е само началото от Heineken, лятото ще започне с още по-големи изненади за хората, които споделят страстта към изключителните преживявания.