Освен че успя да открие най-концентрираните фенове на турнира чрез онлайн двубой на погледи с Андреа Пирло, екипът на Heineken ни показа и как се прави наистина ексклузивна мач зона за Финала на УЕФА Шампионска лига. В превърналото се в традиция за бранда събитие Heineken кани феновете на футбола да споделят заедно емоцията от надпреварата, за да се наслаждават на отличния вкус на Heineken и Heineken 0.0.
По време на финалния двубой феновете имаха възможността да гледат последния спектакъл от футболния турнир в обстановка, която със сигурност ще остане завинаги в спомените им. Емоционалната битка между “Ливърпул” и “Тотнъм” бе прожектирана под стъклените куполи на комплекс “Антична Сердика” – историческо място, достойно за епичен двубой като този.
Пътят до поканата за това събитие беше също толкова вълнуващ. В специално създадения сайт на Heineken – The Focus, феновете трябваше да премерят сили с италианската футболната легенда – Андреа Пирло. Почти 40 000 онлайн двубоя бяха отчетени. А на 1 юни 100-те регистрирани най-добри изпълнения стигнаха и до входа на Ларгото.
С предизвикателството си Heineken припомни, че в нощта на решаващия мач, не трябва да губиш концентрация дори и за секунда, защото когато най-малко очакваш, може да се случи всичко.
Повече информация на https://www.instagram.com/heinekenbg/ и https://www.facebook.com/heineken/.