Amstel отправя предизвикателство към всички: наливайте повече време в истински ценните и качествени за вас моменти! Марката обяви старта на своя нов проект за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите. Всеки може да вземе участие в инициативата "Time Well Spent", като сподели какви са неговите специални моменти на онлайн платформата www.timewellspent.bg. Един от участниците ще спечели екскурзия до Амстердам за двама, а други 540 ще получат предметни награди, обявиха от марката, която е представена у нас от компания ЗАГОРКА.

В рамките на инициативата, Amstel отправя 30 предизвикателства към участниците. Всеки може да избере кое от тях да приеме, като за изпълнението на всяко предизвикателство участниците имат на разположение две седмици. Разходка в парка с близки и приятели, пътуване до някой от 100-те национални туристически обекта и посещение на рок концерт са сред предизвикателствата на Amstel. Инициативата ще продължи до 20 юли.

"Селектирахме предизвикателствата след проучване на тема какво за българите означава добре прекарано време. Резултатите показаха, че 70% от хората искат да наливат повече време в пътувания и активни уикенди с приятели и семейство, а шест от десет биха желали по-често да посещават публични и социални събития, като концерти, тетатрални постановки, кино и изложби", коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в „Загорка“ АД.  

Успоредно с предизвикателствата към потребителите, Amstel събра и четири популярни личности, които заедно с марката ще търсят формулата на добре прекараното време. Съвременният български автор Емил Спахийски, фотографът Делян Марков, певицата Ваня Щерева и журналистът Ивайло "Нойзи" Цветков се впускат в предизвикателството да налеят време в моментите, които си заслужават. В рамките на проекта всеки от тях ще покаже и реализира своето виждане за добре прекарано време. А дали предизвикателството е изпълнено или не, ще може да се проследи на сайта www.timewellspent.bg.

###
За Amstel:

Amstel е първата международна бира, която се произвежда по лиценз в България, в пивоварна Загорка в Стара Загора. Запазени са автентичната рецепта, съставки и контрол върху качеството, които са превърнали Amstel в успешна марка в над 120 държави по света.

Пивоварната "De Beiersche Bierbrouwerij de Amstel" отваря врати в Амстердам през далечната 1870г, за да произвежда бира пилзнер по баварски стил. И до ден днешен Amstel Premium Pilsener е ценена като една от най-добрите пилзнер бири, печелеща признания по време на дегустации. Времето е тайната съставка в Amstel Premium Pilsener. Времето, което е нужно за да отгледаме златен ечемик, търпеливо да го превърнем в най-добрия малц и да развием хмела с богат букет от аромати. Резултатът е пиво, балансирано до съвършенство – освежаващо пивко, с дръзки, но ненатрапчиви нотки на хмел и с ясно изразен характер.