Remix Global EAD (Remix), високотехнологичната и иновативна компания за кръгова мода, открива един от най-големите центрове за обработка и дистрибуция на индивидуални артикули не само у нас, но и в Европа. С новата си мащабна инвестиция от 20 милиона лева компанията намалява негативните последици от свръхпроизводството на дрехи и аксесоари, и многократно увеличава позитивното си влияние върху околната среда. По този начин се нарежда сред лидерите в сектора, ангажирани с устойчивото бъдеще на модата. 

Източник: Remix

Новата база в с. Равно поле, създадена със собствена иновативна технология, базирана на над 10 години международен опит, отваря врати една година след като българската компания Remix стана част от американския гигант thredUP - една от най-големите онлайн платформи за препродажба на дрехи, обувки и аксесоари в света. Придобиването утвърждава бизнес модела с кауза и води до сериозно увеличаване на приноса на Remix в кръговата мода в Европа, а също и до разрастването на глобалното влияние на двете компании.

Източник: Remix

Центърът, разположен върху близо 30 000 кв. м., в пълния си капацитет ще утрои досегашния и ще позволи обработката на 60 000 уникални артикула дневно, благодарение на съвременните технологии, обслужване и автоматизация. Процесите са придружени с експертен контрол и няколко нива на проверка, което гарантира безкомпромисно качество.

Източник: Remix

Като развива и иновативната си услуга „Продайте на Remix“, компанията дава възможност на потребителите да създадат кръгов гардероб по най-лесния начин. Услугата позволява на всеки да продаде запазените си дрехи, обувки и аксесоари лесно и удобно. Заедно с това им осигурява възможността да пазаруват без компромис, с грижа за бюджета си и природата.

Източник: Remix

„Успешен бизнес модел се създава единствено с мисъл за бъдещето и хората. Remix  е създадена в отговор на вредното въздействие, което модната индустрия оказва върху природата. Затова постоянно стимулираме препродажбите, като инвестираме в нови технологии, ускоряваме оперативните процеси, разширяваме възможностите за автоматизация и обема от доставки. За нас е важно да предлагаме на потребителите безупречно качество и възможност да направят най-добрия избор за себе си и за планетата. Развиваме и предоставяме мащабни технологични решения, които осигуряват на хората съвременен, интелигентен и лесен начин да пазаруват и да удължават живота на дрехите си, а в резултат от тези постоянни, целенасочени усилия в Remix и thredUP създаваме устойчиво бъдеще за сектора", казва Любомир Кленов, съосновател и изпълнителен директор на Remix. 

Източник: Remix

Компанията оперира в България и 8 други пазара в Централна и Източна Европа. От създаването си преди 10 години до днес тя е обработила над 23 милиона артикула или 7 400 тона, като така е допринесла за спестяването на над 168 млн. килограма CO2 емисии, 2.5 млрд. MJ електричество и над 6.2 млрд. литра вода*. С откриването на новия център за обработка и дистрибуция в с. Равно поле тези числа ще продължат да растат, благодарение на което България ще заеме водещо място в кръговата мода, която е сериозен приоритет за Европейския съюз и ще отговори на изискванията на новата Стратегия за устойчивите текстилни изделия на ЕС, фокусирана върху удължаването на живота на дрехите.

Източник: Remix

За Remix Global EAD

Remix вдъхновява новото поколение потребители да обновяват гардероба си с грижа за природата и бюджета, като им предоставя модерен и удобен начин да пазаруват и да продават дрехите, които вече не носят, и създава позитивно отношение към повторната употреба. Благодарение на иновативния си бизнес модел, огромния избор на топ марки, намаленията, които стигат до -90% и услугата „Продайте на Remix“, компанията предоставя възможност за създаването на кръгов гардероб, удължава жизнения цикъл на дрехите и аксесоарите, намалява въглеродния отпечатък и поставя основите за по-устойчиво бъдеще на модната индустрия. Remix е част от иновативната американска компания thredUP Inc., световен лидер в  препродажбата на дрехи, обувки и аксесоари. Благодарение на нейните мащабни технологични решения, потребителите интуитивно избират повторната употреба и дават възможност на компанията постоянно да увеличава позитивното си въздействие върху околната среда. С платформата си Resale as a ServiceⓇ, thredUP предоставя възможност на глобалните брандове да използват създадените от нея решения, за да предотвратят преждевременното изхвърляне на модни артикули и да пазят природата.

==========

* Според методология създадена от Green Story Inc. за thredUP (https://cf-assets-tup.thredup.com/about/pwa/thredUP-Clothing-Lifecycle-Study.pdf).