И на тези избори кандидатите за местната власт се надпреварват да привлекат избиратели с нестандартни послания и кампании.
Някои станаха хит в социалните мрежи.
Гол и по тиква – така кандидатът за кмет и общински съветник Георги Георгиев води кампанията си за София. По-известният като Готи – певец и актьор, агитира с посланието „Да направим от тиквата тиквеник за народа”. Снимката била истинска, фотошоп имало само на брадата и косата.
„Заставам чисто гол, няма какво да крия от българския избирател. Защо съм гол и защо с тиква – защото политиката е едно порно”, разказва Готи.
Диджей, управител на дискотека и кандидат за общински съветник – Велислав Василев, води кампанията си с псевдонима „Трола”. Издигнат от социалистите в Габрово, организира червено парти: „Събраха се приятели, те уважиха дрескода, който беше червено. Имаше почерпка за всички. Преди това открихме вечерта с модерен ремикс на „Една българска роза”.
Друг диджей, кандидат за трети мандат общински съветник, но на Дряново, е Тодор Георгиев, по-известен като Теди Джорджо. Той е издигнат от „Воля”.
„30 години на сцена, познат от Варна до Бургас, от Добрич до Петрич и Сандански, през Пловдив, Велико Търново и цялото Черноморие”, хвали се Теди Джорджо.
Село Горски Долен Тръмбеш, написано със „Ж”. Тази правописна грешка е във всички плакати на Маринчо Маринов, кандидат за 6 кметски мандат на селото.
„Това е една техническа грешка, но може би едно недоглеждане дори от моя страна”, коментира Маринов.
Най-атрактивните плакати и послания на кандидатите класира в профила си във „Фейсбук” столичанинът Теодор Михайлов: „Не искам да обиждам кандидатите. Дебили сме всички, които гласуваме за тях. Това просто е огледало на нашето общество. Това сме ние, които се кандидатираме, и ние които ги избираме”.
На предишните местни избори прическата стана запазена марка на кандидата за кмет на с. Гаганица Антоанета Лазарова, но не ѝ осигури победа.