Френска фирма пусна слипове с микрокапсули, които ухаят на парфюм и след 30 изпирания.
"Ако искате да смените света, сменете най-напред слипа си!" е мотото на рекламната кампания на мъжкото ухаещо бельо от серията "L'Indomptable" /"Неукротимият"/.
Производител на новия продукт е 27-годишният предприемач Гийом Жибо. Той уточни, че парфюмът, излъчващ приятното мъжко ухание, е уловен в микрокапсули и той се разпръсква в момента, в който притежателят на бельото се раздвижи. Ароматът е с лек плодов оттенък на круша. Той се запазва свеж до 30 изпирания.
Вече са продадени 20 хиляди бройки от новия продукт в сини, бели и червени разцветки. Голям интерес към ухаещите слипове вече проявяват и в Япония.