Samsung е продала 7,9 млн. таблети през 2012-а (предишната година – 2,2 млн.), с което си е осигурила дял от световния пазар за този продукт от 15,1%. Делът на лидера в този бранш и производител на iPad – Apple, е намалял от 51,7% на 43,6%, въпреки че и тази компания бележи ръст в продажбите, предаде Би Би Си.

Световният пазар на таблети през последното четиримесечие на 2012 г. е достигнал рекордните 52,5 млн. бройки. Компанията за изучаване на пазара IDC прогнозираше подобен скок и, по думите на експерта Том Майнели, "пазарът не ни разочарова".

Тези числа силно контрастират с пазара на традиционните персонални компютри, чиито продажби за първи път от 5 години регистрираха спад през последните 4 месеца на 2012 г.