LinkedIn е придобила Refresh – старт-ъп компания, която помага на хората да се подготвят за срещите си посредством събиране и обмен на информация за хората, с които ще се срещат самите те.

Refresh, която е базирана в Маунтин Вю, Калифорния, сканира из интернет за информация за хората, с които потребителят е планирал да се види, като например новини, в които се споменава тези хора. 

Приложението също така ще тегли информация от Facebook или LinkedIn и може да се синхронизира с вашия имейл, за да се определи кога за първи път сте се срещнали (или поне сте си писали майл) с хората, с които ще се срещнете.

LinkedIn вече предлага подобен продукт, наречен Connected, която управлява вашите съществуващи взаимоотношения в LinkedIn и ви напомня да се свържете с хората, след като сте се срещали.

Социалната мрежа планира да изгради нови функции, използващи технологията Refresh, макар и да е неясно засега дали тези функции ще бъдат самостоятелни приложения или вградени в LinkedIn.

Refresh ще затвори своето приложение на 15 април, според говорител на LinkedIn. Дузина от 14-те служители на Refresh ще се присъединят към отбора на LinkedIn в централата на компанията в Маунтин Вю през тази седмица.