Миналата седмица в Ню Йорк отбрани звезди се появиха на общото ревю между две коренно различни, но любими марки дрехи. Шведската H&M тази година изненада всички като направи специална колекция с ексцентричната френска марка KENZO.

Само екип на bTV присъства на дълго чаканото шоу.

Слоганът на шоуто беше „Изрази себе си”, а вместо модели, които дефилират, сцената беше превзета от музиканти, бийтбоксъри и танцьори, които представиха дрехите по много оригинален начин.

Експлозия от цветове, животински принтове, дрехи с две лица, дръзки модели и силно изразени силуети показаха творческите директори на френската марка, създадена от японеца Кензо Такада.

Снимка: H&M

Адресът „Пиър 36” на брега на Манхатън се превърна в най-горещата точка на голямата ябълка. На ревюто специални гости бяха актрисата от „Мъже в черно” и „Град на греха” Росарио Доусън, рапърът Чейнс дъ Рапър, дизайнерката, модел и актриса Клои Севини, певецът от „Джонас Брадърс” Джо Джонас.

Звезда на вечерта обаче беше моделът Иман. Това е първото появяване на супермодела на светско събитие след смъртта на съпруга й Дейвид Боуи. На 61 години тя изглежда перфектно и е лице на кампанията тази година.

Снимка: H&M

Според музикалния директор на шоуто Сам Спийгъл мъжете и жените са готови да направят смел избор в модата повече от всякога.

Специалната колекция на H&M и KENZO идва в България на 3 ноември.