Ния Коцева е съосновател и управител на първата инфлуенсър агенция в България. В „Преди обед“ тя коментира явлението хейтуочинг – да гледаш видеа и хора, които не харесваш.

„Всички го правим. Гледаме нещо или някого, за да видим колко е зле. Явлението хейтуочинг тръгва от филма „Змии в самолета“ (Snakes on a Plane, 2006), който е емблематичен с ниското си качество. В България най-светъл пример е Джорджано. Той има малко последователи в социалните мрежи, но неговият клип „Отиваме на купон“ има 1,5 млн. гледания“, обясни Коцева. 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Оперната певица Мила Михова, която е седмичен коментатор в предаването, допълни, че следва Джорджано в социалните мрежи, „защото той изобщо не знае за какво става въпрос, какво се случва. Това е сеир! Затова гледаме и риалити програми.“

Според психолозите при хейтуотчинг се вдигат нивата на ендорфин и адреналин. Изпитваме удоволствие, че някой е зле и се излага, а ние сме по-добре от него.

„Социалните мрежи ни накараха да се чувстваме специалисти по всичко. Някои от хората, излагащи се в мрежата, имат партньорства с брандове и се опитват да печелят пари от своята популярност. Чудя се например дали Мис Тигрова е зъл гений, който отлично знае как да привлече вниманието, или налучква случайно интересите на аудиторията. Не знаем дали печели от своите видеа“, коментира Ния Коцева.

Целия разговор можете да видите в LadyZone.bg