Неизменно тоалетната хартия се превръща в един от символите на 2020 г. Въпреки сериозността на ситуацията, свързана с пандемията от коронавируса, презапасяването с тоалетна хартия предизвика креативните умове да залеят Мрежата с множество шеги и закачки по темата.

Личиа Янг от Сиатъл има свой бранд за ръчно правени бижута и това е занаятът, с който изкарва прехраната си вече доста години. През 2007 г., не без чувство за хумор, тя създава своите обеци във формата на тоалетна хартия. Този аксесоар не остава незабелязан и през 2013 г. влиза дори в шоуто на Джей Лено, а през 2017 г. актрисата Джамила Джамил им прави страхотна реклама като показва клипче в Инстаграм профила си, на което тя е с въпросните обеци.

Истинският бум и интерес към продукта обаче идва неочаквано тази година с началото на кризата COVID-19 и последвалата реакция на населението от презапасяване с продукти, сред които като главен герой се отличи тоалетната хартия.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Наред с производителите на този продукт за хигиенизиране, Личиа също бележи небивал ръст в продажбите. Заваляват поръчки и за 4 дни тя е принудена да се справи със заявки, които обичайно се изпълняват за 6 месеца. Личиа се шегува, че тоалетна хартия вече излиза от ушите й.

Вижте повече по темата в сайта Ladyzone.bg: