Ако се чудите как да привлечете последователи в мрежата, ето един пример: двойка съпрузи - "Инстаграм" сензация с над 45 000 последователи. Ник и Зоуи се снимат пред стотици забележителности облечени, като на сватбения си ден - с рокля и костюм.

А за 10 месеца булчинската рокля на Зоуи обиколи 33 държави. Нюйоркчаните Ник и Зоуи се сгодяват пред Айфеловата кула в Париж. Зоуи взима спонтанното решение след сватбата им да се върнат в Париж и да си направят още една снимка пред Айфеловата кула, но този път облечени с булчинската й рокля и костюма на Ник.

Тогава им хрумва гениалната идея да започнат да се снимат на различни места по света облечени по този начин. Така за 10 месеца роклята на Зоуи обикаля 33 държави.

„Искахме да имаме спомени заедно и снимки, които да гледаме като остареем и да си казваме: Леле колко млади и луди сме били!”-казва Зоуи.

Влюбените казват, че целта им не е просто да предизвикат интерес, а да бъдат полезни на повече хора. Когато се женят, двамата напускат работа и се впускат в това неспирно пътешествие. Сега поддържат блога „Merry me in travel” и са станали инфлуенсъри.

Ник отваря консултантска фирма заедно с баща си и брат си. В блога и в инстаграм профила на "Marry me in travel" Ник и Зоуи дават съвети на хора, които планират пътувания до същите дестинации и им разказват за непопулярни места.


„Чрез нашия Инстаграм ние искаме да помогнем на хората да пътуват малко по-лесно и да се научат от грешките, които ние сме направили, да не плащат за нещата, за които ние сме платили или просто да пътуват по-спокойно. Ако можем да повлияем по този начин на хората, така да е. Искаме да покажем, че пътуването може да бъде забавно, лесно, просто понякога ви трябва помощ.” –допълва Зоуи.

Ник и Зоуи споделят, че са направили тази поредица от пътувания за себе си, но са щастливи от факта, че днес успяват да са полезни на хиляди хора по света.