Американците са похарчили 7,4 млрд. долара онлайн през Черния петък. Информацията е на компанията за пазарни анализи „Адоби аналитикс”, пише БТА.

Похарчената сума онлайн е исторически рекорд за САЩ в деня на големите намаления. Любопитното е, че традиционно покупките на Черния петък се случват чрез физическа продажба, т.е клиентите отиват до магазина.

Бумът на онлайн пазаруването се случва в т.нар Кибер понеделник. Тази година статистиките показват друго.

Интернет продажбите през Черния петък са скочили с 20% спрямо 2018 година, което означава, че на 29 ноември, онлайн клиентите са похарчили с 500 млн. долара под разходите за пазаруване в деня на Кибер понеделника.

За изготвяне на статистиката „Адоби” отчита трансакциите, направени в 80 от 100-те водещи онлайн магазина в САЩ.

Сред най-купуваните стоки са били миникуклите „ЛОЛ Изненада”, тематични артикули с героите от филма „Замръзналото кралство 2”, играта ФИФА 20 и игровите конзоли „Нинтендо”.

Анализаторите прогнозират, че рекордът ще бъде надминат утре, на Kибер понеделника, когато потребителите ще похарчат 9,4 млрд. долара.

Националната федерация на търговците на дребно в САЩ очаква 69 млн. потребители да се възползват от разпродажбите в интернет утре.

Анализите отчитат и спад в посещаването на физически магазини, като потребителите все повече свикват и предпочитат да пазаруват през смартфоните и компютрите си.

Онлайн продажбите в Деня на благодарността са достигнали рекордните 4,4 млрд. долара, което е повишение с 20% спрямо миналата година. Близо половината от тези покупки са направени през мобилни устройства.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement