Анимационният "Самолети", направен в триизмерен формат и озвучен на български език, стана най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните у нас. За трите почивни дни на миналия уикенд филмът за самолетчето Дъсти е гледан от 9 843 зрители и има 89 253 лева от билетите им.
Другата премиера от миналата седмица - "Ридик", е на втора позиция. Девет години след "Пълен мрак" и "Хрониките на Ридик" екшънът с Вин Дизел зарадва феновете си, като 9 861 от тях са го гледали още в първите му три дни на екран, а събраните приходи са 81 771 лева.
"Смърфовете 2" е на трета позиция. Месец след премиерата му у нас филмът е със 71 045 зрители и 588 817 лева от билети.
"Дърти хлапета 2" е на четвърта позиция след миналия уикенд. Филмът, в който познатите герои от първата част са вече поостарели, е гледан от общо 7 066 зрители и има 69 751 лева от билетите им за десетте дни на екраните у нас.
"Пърси Джаксън и боговете на Олимп: Морето на чудовищата" е пети по ред сред най-гледаните филми у нас. Създаденият по романа на Рик Риърдън филм, който смесва древногръцката митология със съвремеността, е с 19 279 зрители и 192 799 лева приходи след десет дни на екраните.
Комедията "Семейство Милър" е на шесто място в топ 10. Вече месец у нас филмът разсмива зрителите с премеждията на дребен наркопласьор в опита му да внесе два тона марихуана в САЩ от Мексико, като до миналия уикенд са го гледали 43 203 зрители и са събрани общо 299 696 лева от билетите им.
"Параноя" е на седма позиция сред най-гледаните заглавия. Трилърът на познатия повече от комедиите Робърт Лукетич с Гари Олдман, Харисън Форд, Лиъм Хемсуърт и Амбър Хърд, който показва битките между гиганти в ИТ-сектора, е с 9 286 зрители и 67 339 лева от билетите им за десетте дни на екран у нас.
На осма позиция е "Елизиум", който вече месец е на екраните у нас. Филмът с Мат Деймън и Джоди Фостър, показващ Земята в един друг вид след век и половина, е с общо 46 587 зрители и 345 113 лева от билетите им.
Девети е "Реликвите на смъртните: Град от кости", създаден по едноименната книга на Касандра Клеър. След 17 дни на екраните у нас филмът е с 16 073 зрители и 108 346 лева приходи.
Триизмерният "One Direction: Това сме ние" е на десета позиция сред най-гледаните филми у нас. След десет днифилмът за момчешката банда, чийто творчески път тръгва от британския "Х фактор", е със 7 357 зрители и 63 508 лева от билетите им след десет дни на екраните у нас.