"С висока стабилност и не много нервна, колата дава възможност на пилота да разгърне пълния й потенциал. Аеродинамиката е стабилна, без да се губи въздушното притискане в завои. И накрая, премахването на електронните помощници доведе до повишаване на механичното сцепление. Това са основните насоки, над които сме работили", сподели Рампф.
На пръв поглед новото предно крило е подобно на старото. То отново разполага в средата с издадена квадратна челюст, но този път е по-агресивна. Нововъведението идва от разделените на три крила, заимствани от "Сребърните стрели".
За първи път баварците оборудват джантите си с оптекатели. Разликата в тяхната разработка е долната предната част на "тасовете", която е с квадратна форма. Друга разлика с останалите тимове е, че детайлът е разположен извън границите на джантата.
Страничните панели и капакът на двигателя са снижени още повече от миналата година. Това помага за по-доброто изчистване на въздушния поток към задното крило и повишава притискането на задната ос.
Съществена промяна има и в крилата на страничните панели, и в зоната на изпускателната система, която в момента е толкова стеснена, че охладителните комини за отвеждане на горещия въздух от радиаторите са разположени почти вертикално, за разлика от миналогодишните.
Окачването е претърпяло пълна промяна, продиктувана от нуждата от повече стабилност и сигурност на задния мост заради забраната на тракшън контрола. Промяна има и в предния мост, с която се цели по-добра чувствителност и обратна връзка към пилота.
Въпреки че двигателят не може да бъде развиван, както в предишните години, босът на тима д-р Марио Тайсен призна, че винаги може да се намери място за подобрения, независимо от стандартизираното за всички отбори електронно управление на двигателите.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg