COVID кризата отрезви пазара на труда, ускори дигитализацията и показа нуждата от инвестиции в таланти. Това каза Галина Петрова, мениджър „Управление на работодателска марка“ в „Кока-Кола ХБК България“. И ако някои фактори като дигитализацията на работните процеси, инвестициите в талантите, работата от разстояние и гъвкавите форми на труд бяха само препоръки, то сега тези инструменти се превърнаха в част от нашия свят.
Ако имате интерес да работите в „Кока-Кока ХБК“, може да се абонирате в сайта на компанията и да получавате съобщения, свързани със свободните позиции. Всички те се обявяват на кариерната страница на организацията, част от тях и в LinkedIn.
Галина Петрова споделя, че Кока-Кола ХБК за поредна година е сред топ работодателите в България. Културата на компанията, разнообразните възможности за кариерно развитие, за непрекъснато обучение, динамичната и гъвкава работна среда я правят предпочитан работодател.
Интервюто за работа в Кока-Кола ХБК преминава през няколко етапа. Подборът е съвкупност от оценяване на така наречените „меки“ умения, както и на техническите такива, спрямо позицията, за която кандидатства съответният човек.
Ако искаме да се развиваме, трябва да се учим, категорична е Петрова. Приоритет в обучението може да е развитието на гъвкави умения като например комуникация, презентационни умения и други. Все по-важен е човекът и неговите лични качества. Компанията има специална дигитална платформа за обучение и развитие, в която всеки служител може да оформи по подходящ начин своята индивидуална пътека за надграждане на знанията спрямо позицията, която заема или към която се стреми, казва още Галина Петрова.
*Галина Петрова стартира пътя си в „Кока-Кола ХБК“ преди 5 години. Преминава през различни позиции в отдел „Хора и култура“ като HR администратор, Talent Acquisition Partner, а сега заема позицията бизнес партньор и мениджър „Управление на работодателска марка“. Тя работи с лидерите на различните екипи, за да гарантира тяхната висока ефективност, ангажираност и постоянно усъвършенстване.