Ако искаме да изпълним „Зелената сделка“, голяма част от компаниите у нас трябва да променят начина, по който правят бизнеса си. Фирмите, които вече стават по-зелени, разказаха за опита си на годишния „Зелен форум“, организиран от списание „Мениджър“.

Във форума взе участие и bTV, която повече от десет години организира най-голямата доброволческа инициатива – „Да изчистим България заедно“.

„Бяхме първата телевизия, която въведе така наречения грийнфилминг или зелено заснемане на вече 6 от нашите продукции, които вече са сертифицирани от международната организация „Албърт“, каза Господин Йовчев, оперативен и изпълнителен директор на bTV Media Group.

„Това вече не е, защото някой ни го налага, защото идва от Бюрксел, от зелената сделка, а защото ние искаме да живеем в една по-красива и благоприятна среда“, заяви Таня Кръстева, главен редактор на сп. „Мениджър“.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement