Ако искаме да изпълним „Зелената сделка“, голяма част от компаниите у нас трябва да променят начина, по който правят бизнеса си. Фирмите, които вече стават по-зелени, разказаха за опита си на годишния „Зелен форум“, организиран от списание „Мениджър“.
Във форума взе участие и bTV, която повече от десет години организира най-голямата доброволческа инициатива – „Да изчистим България заедно“.
„Бяхме първата телевизия, която въведе така наречения грийнфилминг или зелено заснемане на вече 6 от нашите продукции, които вече са сертифицирани от международната организация „Албърт“, каза Господин Йовчев, оперативен и изпълнителен директор на bTV Media Group.
„Това вече не е, защото някой ни го налага, защото идва от Бюрксел, от зелената сделка, а защото ние искаме да живеем в една по-красива и благоприятна среда“, заяви Таня Кръстева, главен редактор на сп. „Мениджър“.