За втора поредна година bTV Media Group ще посвети голяма част от своето ефирно, радио и дигитално съдържание на темата за отговорно поведение към околната среда. Тазгодишното издание на ESG инициативата „Зелената седмица“ ще се проведе в периода 17-23 юни под мотото „Отговорни към природата заедно“.

Кампанията е част от социалния бранд „Добрият пример“, с който медийната група насочва вниманието към устойчиви практики в грижата за природата.

По време на „Зелената седмица“ различните тв и радио предавания и дигитални платформи ще предоставят на своите зрители, слушатели и потребители информация за различни аспекти от живота, влияещи на климата, ще споделят полезни истории и информация как заедно да намалим въглеродния отпечатък в ежедневието си.

Журналистическите материали и разработки ще бъдат посветени на теми като опазване на биоразнообразието, почистването на водните басейни и природни местности, природосъобразна и здравословна храна, рециклиране, както и повторната употреба на материали от бита, използването им по различен начин или с ново приложение, колко е важно озеленяването и още много други.

В рамките на „Зелената седмица“ каналите на bTV Media Group също ще предложат специални тематични игрални и документални филми, посветени на темата за отговорно отношение към природата.

Служителите на bTV Media Group, част от голямото семейство на CME с общо над 3 350 служители и тази година ще се включат в инициативата „Зелената седмица“ и ще споделят пред и зад камерите и радио-микрофоните своите лични ежедневни действия, с които допринасят за смекчаване на климатичните промени.

„Зелената седмица“ на CME достига до 50-милионна телевизионна, радио и дигитална аудитория, като освен в България, инициативата се реализира в Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния.

Новата инициатива на bTV Media Group - „Зелената седмица“, вече е носител на редица награди и отличия от престижни конкурси, посветени на зелената тема.