Списание Forbes Bulgaria с форум за устойчиво развитие на обществото и бизнеса в България. Като зелена компания bTV Media Group беше участник и медиен партньор на събитието.
Най-напредничавите бизнес лидери коментираха новите екологични, социални и корпоративни процеси на управление.
„Ние от „Форбс“ много вярваме в това, че бизнесът всъщност трябва да е повече от една машина за пари, че трябва да е отговорен, да бъде част от световната екосистема, да бъде по-зелен“, заяви Веселин Димитров, редакционен директор на Forbes Bulgaria.
На събитието bTV представи своите „зелени“ практики и инициативи.
„bTV е първата българска медийна компания, която предлага добри практики за устойчиво развитие на околната среда и на обществото. Най-разпознаваемият пример е „Да изчистим България заедно“. От две години прилагаме нови практики за производството на телевизионно съдържание. Нашите продукции са сертифицирани от международната организация Алберт и само за 2022 година успяхме да съкратим над 71 тона вредни емисии“, каза Тонислав Попов, финансов и изпълнителен директор на bTV Media Group.
Според Forbes Bulgaria всяка компания, която се грижи за служителите, клиентите и околната среда е по-вероятно да се представи добре в дългосрочен план.