От днес пък енергоразпределителното дружество в Западна България въвежда длъжността "Енергиен омбудсман". Така клиентите на ЧЕЗ ще могат да се обръщат към него, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби..

Енергийният омбудсман ще приема също така и предложения на потребителите за подобряване на обслужването. Той ще проверява всеки сигнал независимо от предишните заключения по него. От дружеството обещават, че омбудсманът ще запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружеството.

Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават по телефона и по електронната поща. Първият енергиен омбудсман е Радослав Димитров, който до скоро заемаше ръководна длъжност в енергоразпределителното дружество.

„Нашата цел е да върнем доверието на клиентите в нас като дружество, напрежението възникна заради високите сметки, но силно вярвам, че ще успеем да върнем доверието в нашата компания”, обясни Димитров.

  • Президентът издава указ за изборите за кмет на Варна
  • Варненци ще избират кмет на 30 юни
  • Бдение в памет на Пламен Горанов в 5 града
  • От юли пада монополът на ЕРП-тата
  • ЕС се намесва, ако България застраши ЧЕЗ
  • Варненци поискаха оставката на общинарите с торба охлюви
  • До два месеца ДКЕВР решава за лиценза на ЧЕЗ
  • Протестиращите от палатковия лагер във Варна обявиха гражданско неподчинение
  • ЧЕЗ отказа да плати обезщетения за токов удар, оправда се с буря
  • ДКЕВР съставила 23 акта на ЕРП-тата, съдът ги отменил