От днес пък енергоразпределителното дружество в Западна България въвежда длъжността "Енергиен омбудсман". Така клиентите на ЧЕЗ ще могат да се обръщат към него, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби..
Енергийният омбудсман ще приема също така и предложения на потребителите за подобряване на обслужването. Той ще проверява всеки сигнал независимо от предишните заключения по него. От дружеството обещават, че омбудсманът ще запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружеството.
Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават по телефона и по електронната поща. Първият енергиен омбудсман е Радослав Димитров, който до скоро заемаше ръководна длъжност в енергоразпределителното дружество.
„Нашата цел е да върнем доверието на клиентите в нас като дружество, напрежението възникна заради високите сметки, но силно вярвам, че ще успеем да върнем доверието в нашата компания”, обясни Димитров.