Тази година има голям шанс коледният ви подарък да бъде донесен от куриер. Опашките пред офисите им показват, че много хора са се насочили именно към пазаруването от разстояние.
Данните на най-голямата логистична компания в България сочат ръст на пратките от близо 37% за периода 15 ноември – 15 декември тази година спрямо миналата.
По информация на един от най-големите електронни магазини у нас в периода на изолация най-често сме поръчвали стоки за дома, ИТ оборудване, хлебопекарни, фитнес уреди и играчки.
Натоварването при електронните магазини и куриерските фирми е голямо и не е изключено забавяне.
„Ако имаме такова забавяне – имаме политика да дадем ваучер за отстъпка на всеки един клиент, който има оплакване или където имаме по-голям проблем от закъснели доставки“, обясни Стефан Коларов, директор на електронен магазин.
Забелязва се тенденция, че българите рядко плащат предварително, което мотивира търговците да са точни. Според Богомил Николов от „Активни потребители“, когато търговецът си е получил парите може да забави обслужването.
За тези, които днес поръчват подаръците онлайн, експертите препоръчват да изберем и офис на куриерска компания, и такъв на пощите.