Часовете по кормуване да се увеличат от 31 на 42, а теоретичните да бъдат намалени до 26. Идеята е на министерствата на образованието, вътрешните работи и транспорта.

Валери Петров се обучава за шофьор от няколко седмици. И двамата с инструктора му са убедени, че отговорността на преподавателя свършва с изпита по кормуване.

„Всичко зависи само от него – от подготовката, отговорността, съзнанието му. Ние, каквото правим, го правим до изпита, така е навсякъде – като в училище”, коментира автоинструкторът Димитър Соколов.

Според Съюза на българските автомобилисти по-полезно би било всяка автошокола да има досие с инцидентите на нейни възпитаници, които са се случили до две години след изпита.

От транспортното министерство коментираха, че такава система има и сега.

Идеята предстои да се обсъжда между ведомствата.