30 дни обиколки из страната, нови песни, стари обещания, цветя, карикатури и скандал с билбордове. Кой път към избирателите избраха сега претендентите за власт?
Макар и често търсен през последните години, пътят към сърцето на избирателите пак беше поставен „на изпит“.
Заредени с енергия, идеи, познати въпроси и стари обещания, политиците отново се отправиха да търсят подкрепа. Някои решиха да променят стила си и избраха нова песен за появата си – като лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов, който избра AC/DC.
И ако той се спря на АC/DC, то бившият кмет Йорданка Фандъкова заложи на Металика.
Собственото творчество се превърна в оръжие срещу опонента. Наред с музиката претендентите потърсиха и помощ от приятел за посланията.
Пътеводител към гласоподавателите се оказаха и буквите, рисунките, приказките, историята, думите.
Потърсиха одобрение и от тези, които не гласуват. Търсейки подкрепа, кандидатите за власт проявиха и креативност. Отвориха дома си и поканиха „на гости“ избирателите - Макар и само виртуално.
И на състезание като на състезание. Със спортен хъс и тактически ходове, за да прострелят противника.
Стрелата беляза и други образи. От ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ влязоха в сблъсък заради предизборни билбордове.
Повече вижте във видеото.