Пролетният сезон на bTV започна изключително успешно. Общо 43 от предаванията в топ 50 за февруари – и всички предавания в топ 15 (TG A4+), са излъчени в ефира на bTV, сочат данните на ГАРБ.

Новият сезон на bTV заложи на специален бленд от няколко впечатляващи доказани и нови формата – MasterChef, „Гласът на България”, „Смени жената”, „Комиците и приятели”, „Бригада Нов дом” и започващият този петък 11-и сезон на „Столичани в повече”.

На първо място и безспорен победител при всички групи зрители е най-успешното музикално шоу „Гласът на България”.

Още с първия си епизод то спечели симпатиите на близо 1 340 000 зрители. Изданието му от 5 март, когато прикова пред екрана близо 1 517 000 фенове, се превърна в най-гледаният епизод от предаване от 2013 г. досега.

Традиционно, bTV Новините са информационният лидер в българския ефир и през февруари привличат средно над 1 100 000 зрители всеки ден. Те са изборът на 45% от хората пред телевизионните екрани у нас, т.е. над два пъти повече от онези, гледали централните новини на „Нова телевизия”.

bTV Репортерите пък са гледани от над 1 080 000 зрители (41,3 аудиторен дял в целевата група A4+).

За пореден месец „Тази сутрин” е най-гледаният сутрешен блок със среден дял от 46% (А4+) и повече от двойна преднина пред „Здравей, България” на „Нова”.

Снимка: bTV

Успехът на праймтайм проектите на bTV е в синхрон с високите среднодневни резултати на телевизията за период 26 февруари – 5 март. Разликата между bTV и Нова в този период е над 2 пъти във всички таргет групи.

Снимка: bTV

Тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял. За пореден месец разликата в дела между тематичните канали на bTV Media Group и на Nova Broadcasting Group е над 100% при младите зрители. Най-голямо нарастване на аудиторията – 10%, има при групата 18 – 49, като при bTV Cinema увеличението на годишна база е 50%.

Снимка: bTV