Проблемът с информационната система на Българските пощи продължава. Пенсиите и великденските добавки вече са изплатени. Но втора седмица не могат да се изпращат и получават пратки и писма, каквато всъщност е основната функция на пощите.
За спешна пратка от Москва Георги Златев обикаля пощенските клонове в София.
„Разбрах, че пратката ми е в София, но на коя митница, къде е, никой нищо не може да ми каже. Тук с един селски тефтер, бих го нарекъл, драсканици и не можаха дори да ми открият адреса“, разказва Георги.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Освен получателите, подателите също имат проблем. Служителите на пощите ги връщат.
Повредата след хакерската атака все още не е отстранена и така информационна система на пощите е блокирана.
Ако трябва да изпратите писмо по пощата, по-добре недейте, защото в момента то няма нито да бъде изпратено, нито да бъде доставено. Вместо това може да изпратите имейл или да използвате спедиторски услуги, но знайте, че те са в пъти по-скъпи.
„Казаха ми да гледам телевизия и там ще съобщят кога ще им бъде включена системата“, казва Румяна Бориславова.
От Български пощи заявиха, че работят по отстраняване на проблема. А миналата седмица вицепремиерът Калина Константинова коментира, че това ще отнеме около 15 дни.