Отново дълги опашки в столичния КАТ. Преди месец беше въведена нова система за билети с номера за опашката от чакащи, но ефект няма.

Според полицията не става дума за технически проблем. Виновни били самите гражданите.

2018 година. София. България. Европа. Столичния КАТ има автоматизирана система за спазване на реда при обслужването, но отново трябва помощ от полицай.

„Не ги сваляме от работните им места. Това са служители, които извършват контрол на работата на тези служители”, каза комисар Тенчо Тенев, началник на КАТ-София.

Машина и човек се оказват недостатъчни, за да се справят с опашките пред гишетата.

Тъчскрийн е заменил копчето, но това не помага на Виктор, който трети път идва в опит да поднови книжката си.

„Единият път системата не работеше на КАТ, беше безпредметно да стоя. Втория път дойдох, изтеглих си билетче, казаха ми, че работното им време ще свърши, докато дойде моят ред”, разказа Виктор.

„На моменти имаме струпване на много граждани. Двама или трима човек, всеки си натиска един през друг с пръстите тъч скрийна за всяка отделна позиция и оттам се получава това блокирване”, обясни комисар Тенев.

В последните 10 години от КАТ–София  неколкократно обещава да спре чакането чрез електронно обслужване. Проверка на bTV показа, че създадените за целта портали не работят. Опитите за модернизиране на обслужването продължават.