Актуалните предавания на bTV отбелязаха силно завръщане в ефир след лятната ваканция и се утвърдиха като предпочитаните източници на информация за мнозинството от зрителите (ГАРБ, 2-15 септември). „Преди обед“ и „Лице в лице“, които вече излъчват от новото високотехнологично студио на bTV, започнаха сезона като зрителски фаворити със съответно 36,2% и 34,6% дял от цялата аудитория. Със завръщането си на 15 септември „120 минути“ привлече най-голям зрителски интерес - почти 27% от всички пред ТВ екрана в този часови пояс. „Тази събота и неделя“ отбеляза комбиниран дял от 29,4% за периода 7-15 септември.
Информационният лидер bTV Новините в 19 часа продължи със силното си представяне със средно 43,5% от всички зрители на старта на есенния сезон (2-15 септември), а „Тази сутрин“ затвърди лидерската си позиция в ранния сутрешен пояс с 42% дял.
„България търси талант“ и „Фермата“ са праймтайм хитовете тази есен, показват данните на ГАРБ за старта на сезона, измерени в периода 6-15 септември. „Комиците и приятели“ е най-предпочитаното развлекателно шоу в късния часови пояс от 22,30 ч., следвано от „Папараци“ и „Истински истории“.
След силния си старт „Фермата“ затвърди водещата си позиция по гледаемост и в първата седмица от излъчването си. Средният дял на риалити хита на bTV в периода 6-14 септември е 39,6%, спрямо 19,6% дял за конкурентната продукция в жанра. Първият елиминационен дуел, излъчен в събота, 14 септември, привлече 33,3% от всички зрители и беше предпочитаната ТВ програма, независимо от старта на нов конкурентен формат по същото време.