Липсата на актуални данни е основна пречка клиентите да бъдат предупредени навреме за просрочени задължения, съобщават от пресцентъра на ЧЕЗ.

От компанията отбелязват, че двойно е удължен периодът за безлихвено плащане - от 10 на 20 дни, а след изпадане в просрочие се изпраща sms на клиентите, които са направили регистрация за тази услуга. Освен това се изпращало напомнително писмо. Клиентите били информирани за просрочието и с обаждане по телефона.

През миналата година дружеството е изпратило на клиентите си около 500 000 напомнителни писма, направени са 75 000 телефонни напомняния и са изпратени близо 100 000 sms известия за просрочени задължения. От ЧЕЗ посочват, че са разработени гъвкави възможности за разсрочено плащане и напомнят за новата си услуга "Персонален съветник", който позволява по-гъвкаво планиране на бюджета за електроенергия на домакинствата.