1 USD
1.82447 BGN
Петрол
Bitcoin
$64,854.2

Туроператори, банки и застрахователи с лош имидж в Интернет

БГ Бизнес

Как се бори бизнесът с отрицателната репутация?

Неподходящи снимки от снощното парти или лоши мнения за вашата фирма - това хвърля кал върху лицето и името ви в Интернет. Достатъчно е да потърсите някого или нещо в най-популярната търсачка и ще се убедите. Но можем ли да защитим или изчистим името си от критики в Мрежата?

Мартин Каменов е един от малкото специалисти в България, които се занимават с онлайн репутация. По думите му всяка втора туристическа агенция, всяка втора застрахователна компания, всяка трета банка имат проблеми с онлайн репутацията. Според Каменов правилният подход е в „оптимизиране на положителните мнения и генерирането им, разбира се, така че те да излизат преди отрицателните”.

С други думи, лошите коментари за лица и фирми не се цензурират, а „избутват надолу”, в резултатите от търсачката. Създават се положителни мнения в социални мрежи, форуми и блогове, опровергават се клевети, изтъкват се качествата на лицето или компанията.

Специалистите съветват сами да се грижим за онлайн репутацията си, защото всеки любопитен може да намери там слабите ни страни. Преценете какви снимки качвате в социалните мрежи, какво и как коментирате, защото миналата седмица например, един от заседателите по процеса срещу масовия убиец в Норвегия беше сменен, заради коментар във „Фейсбук”, че обвиняемият трябва да бъде екзекутиран.
 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии