От началото на 2013 г. EVN България ще уведомява с sms или имейл клиентите си, които имат просрочени неплатени задължения за ток и предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването ще се получава 3 дни преди спирането на тока.
Услугата е безплатна за всички битови клиенти, независимо от ползвания от тях мобилен оператор, обясниха от компанията.
Оттам уточняват все пак, че за да се възползват от новата услуга, клиентите е необходимо да попълнят еднократно декларация за активирането й. Тя е достъпна на интернет страницата на дружеството www.evn.bg, както и на място във всеки EVN офис.
Като допълнителна опция всеки клиент би могъл по желание да заяви и безплатна услуга за уведомление за стойността на месечната си фактура, също по sms или имейл.
Новата услуга за онлайн или мобилно известяване ще информира своевременно длъжниците и ще намали риска от прекъсване на тока поради неплащане. Важно предимство на услугата е, че ще предотврати и разходи на клиентите за повторно включване на електрозахранването, смятат от електроразпределителното дружество.