"Цариградско шосе" в София отново е за ремонт, само 2 години след последната рехабилитация. Най-големият булевард в столицата е нацепен и с дупки.

През есента на 2014 г. отсечката от колелото при 4-ти километър до разклона за квартал "Младост" бе ремонтирана за над 10 млн. лв.

От неправителствената организация "Спаси София" отбелязват, че качеството на много ремонти в столицата е такова.

Снимка: БГНЕС

„Почти няма булевард или обект, ремонтиран от общината, с наши средства, който да не се налага да бъде ремонтиран отново скоро, след като е пуснат в експлоатация”, коментира Борис Бонев от неправителствената организация.

Гаранцията на "Цариградско шосе" след ремонта е 10 години, а изпълнителят ще извърши поправките за своя сметка,  обявиха от общината.

Лабораторията на пътната агенция също е мобилизирана, за да открие причината за проблема.

Снимка: БГНЕС

„Ще се изпробва и самото пътно платно със сондаж, така че да се види в дълбочина на всички пластове, за да се види реално откъде идва причината за това напукване”, уточни зам.-кметът по транспорт Евгени Крусев.

Лошо качество на ремонта личи и в един от най-новите пътни обекти на столицата – бул. „Черни връх”. Няколко месеца след ремонта на този булевард  крановете за питейна вода са вече под нивото на асфалта.

Капаците на спирателните кранове ще бъдат коригирани в най-кратки срокове, обещават от общината.