Централната емисия на bTV Новините и bTV Репортерите затвърдиха позицията си на основен източник на информация за съответно 41% и 42% от всички зрители. Това показват данните на ГАРБ за месец януари.

Праймтайм сериалите и новинарските програми на bTV привлякоха средно повече от 1,1 милиона зрители.

Всички актуални програми на bTV попадат в класацията Топ 50 за януари, като най-гледаното предаване в жанра -„120 минути“ - е привлякло средно почти 830 000 зрители пред ТВ екрана. Категоричен избор на публиката в своя часови пояс бяха също „Лице в лице“, „Тази сутрин“, „Тази събота“, CoolT и „Преди обед“, както и всички останали новинарски емисии на bTV – в 12:00, в 17:00 и в 23:30 ч.

През януари 42,5% от всички зрители избраха предложенията на bTV Media Group. За сравнение, втората по гледаемост медийна група е привлякла 23,2% от аудиторията.

Повече за представянето на bTV Media Group през януари можете да намерите тук!