bTV Media Group постави официално началото на своя нов телевизионен сезон на бляскаво събитие под мотото LIGHT UP YOUR SPIRIT. През есенния сезон зрителите ще открият нов и модерен микс от забавление, развлечение, топ журналистика и съдържание, с високо продукционно и технологично качество.
LIGHT UP YOUR SPIRIT събра журналисти, медийни експерти и гости от телевизионната индустрия, бизнес клиенти и партньори на медийната група. 360-градусова проекция с мултимедийно съдържание и реален декор пресъздаде атмосферата на модерната градска среда в залата. Лицата на bTV Златимир Йочев и Бесте Сабри, Петър Дочев и Мария Силвестър, бяха „домакини“ на сцената. За доброто парти изживяване се погрижиха треньорът в „Гласът на България“ Миро и музикалната формация TRIGAIDA.
„Продължаваме да създаваме модерна мултимедийна среда за забавление, която се грижи за младата и градска публика, но така също и за широката телевизионна аудитория в страната. Нашите развлекателни програми и риалити формати, наравно с новините и актуалните предавания, остават неизменна част от мултиплатформения ни бизнес. През 2024 г. обещаваме още повече разнообразно съдържание в цялото ни телевизионно и дигитално портфолио“, споделя Ралф Бартолайт, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group.
„С началото на есен 2023 г. подготвяме зрителите да очакват и неочакваното, с привкус на много изненади. Не само технологичните иновации ще се откроят през тази есен, но така също енергията и посланията за пъстър и жизнен градски живот, отразен през призмата на света на bTV Media Group“ – допълва Велимира Петрова, директор „Продажби“ на групата.
„Горди сме със силния старт на есенния сезон на bTV. Заложихме на разнообразието и на положителните емоции с три мащабни риалити формата в най-гледаното време. Благодарим на нашите партньори и на нашите зрители за доверието и високите очаквания, които подкрепят амбицията ни да предоставяме винаги високо и качествено съдържание“, каза още тя.
„Още през изминалата седмица започнахме с обновения формат на „Фермата“, с новите лица на „Мастършеф“ и старта на „Гласът на България“. Мотото на новия сезон е „заблести“, защото ни се иска да направим живота на нашите зрители и клиенти по-бляскав. Иска ни се 2024 г. да бъде изпълнена с още повече „ентъртейнмънт“, разнообразие и разбира се силен новинарски екип“, посочи главният изпълнителен директор на bTV Media Group Ралф Бартолайт.
Комбинацията от завладяващо съдържание, дигитална гъвкавост и повишено потребление предопределят растежа в медийната индустрия, и в частност развитието на медиите от групата на CME. След придобиването от PPF през 2020 г., CME се превърна в един от най-големите и устойчиви медийни оператори в региона на Централна и Източна Европа.
CME управлява телевизионни станции в България, Хърватия, Чехия, Румъния, Молдова, Словакия и Словения, и е една от водещите медийни и развлекателни компании в Централна и Източна Европа. CME излъчва 43 телевизионни канала, както безплатни, така и платени, и достига до общо 49 милиона зрители. CME притежава също и SVOD платформата VOYO.