Есенният телевизионен сезон на bTV Media Group продължава дългосрочната стратегия на медиата да предлага на зрителите единствено висококачествени развлекателни, новинарски и публицистични предавания.

По данни на ГАРБ, единствената пийпълметрична агенция, преминала независим одит, през месец септември bTV затвърждава лидерството си в българския ефир с преднина от 2,5 пъти пред втората по гледаемост телевизия у нас (37% срещу 15%, A4+).

Увеличение от 5,5 пункта (A4+) се наблюдава и в аудиорния дял на bTV за една година в периода от септември 2016 до септември 2017 г.

bTV Media Group показва устойчиво по-добри резултати пред конкурента си MTG през септември и при тематичните канали. Най-съществена е разликата в аудиторния дял на bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady и RING при най-трудно достъпната група зрители (18 – 34 г.), която достига 10,5%, или над два пъти повече от аудиторния дял на тематичните канали в портфолиото на втората по гледаемост телевизия.

Снимка: bTV

И през септември основният източник на актуална информация за българския зрител са новините в ефира на bTV. Централният новинарски блок има среден дял от 48% и преднина от над три пъти пред централната емисия на Nova (А4+). 2,5 пъти е преднината на новините на bTV пред тези на Nova при аудиторията 18 – 49 г. и 18 – 34 г.

С интересни гости и обективност на коментарите сутрешният блок по bTV увеличава аудиторния си дял от 2,2 пункта на месечна база и 1,4 пункта на годишна (А4+).

„Тази сутрин” с Антон Хекимян е изборът на три пъти повече от  младите зрители (18 – 34) в сравнение със сутрешния блок на Nova. Най-гледаните публицистични предавания в българския ефир остават „Лице в лице” с Цветанка Ризова през седмицата и „120 минути” със Светослав Иванов през уикенда.