Точно 2820 души са харесали новото българско туристическо лого, което провокира скандал заради вида и цената си. Това разкри пред bTV ръководителят на проекта проф. Стоян Желев, който е специалист по маркетинг.
Сред анкетираните освен българи, има 120 китайци, както и 100 наши и още толкова чужди туроператори. Оказа се обаче, че българското лого е представено през януари, а киргизстанското, на което прилича, е публикувано още миналия септември.
Директорът на дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма” в и8кономическото министерство – Анелия Генова, бе категорична, че двата запазени знака не си приличат.
Междувременно обаче министърът на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев възложи на изпълнителите на поръчката за изработването на туристическото лого да го променят.